Шлях, який я обрала...



Педагогічне кредо: 
“Найкращий вчитель той, хто забуває про те, що він вчитель” 
                             В.О. Сухомлинський



Прізвище ,ім'я, по батькові      Яковецька Руслана                                                         Василівна
Дата  народження                     22.11.1976
Освіта                                         Повна вища
Рік закінчення ВУЗу                 2004
Назва ВУЗу                                Прикарпатський                                                              національний                                                                  університет 
                                                  ім. Василя Стефаника

Спеціальність                        «Початкове  навчання»
Кваліфікація                             Вчитель початкових класів 
Педагогічний стаж роботи     12 років


Підвищення каліфі-кації:
Рік проходження курсів           2010
Місце проходження                 Закарпатський ІППО
                                                   Свідотство № 4699






Навчально – методична проблема:


«Самореалізація особистості шляхом впровадження інтерактивних методів роботи
 у навчально-виховний процес на уроках основ здоровя».



Тема самоосвіти:


«Впровадження інноваційних технологій у навчально – виховний процес».




Есе:  Професія учитель


Якщо вчитель поєднує в собі  любов до справи і до учня,
 він — досконалий учитель.
                                                                                                                 Л. М. Толстой

Більшість людей влаштована так, що усе життя прагнуть пізнавати, вчитися, відкривати і розвивати в собі усі нові і нові якості, можливості і здібності. Майже кожна людина, часто не усвідомлюючи того, прагне стати всебічно розвиненою особистістю, бути освіченою, вихованою, красивою, фізично розвиненою, соціально адаптованою та потрібною для  суспільства. Вищим рівнем в розвитку людських якостей є досконалість, хоча досконалість - категорія абстрактна. Скільки до неї  не  прагни наблизитися, вона, як горизонт, відходить все далі. Але людина обов'язково, хоча б у якомусь напрямі, буде прагнути до неї.
Пізнаючи різні дисципліни і досягаючи усе більш високих східців у своєму розвитку, ми вільно або мимоволі передаємо свої знання іншим учасникам руху, назва якому - життя. Але є особлива частина людського суспільства - це люди, що свідомо вибрали шлях професійної передачі своїх знань. Вони проявляють відданість своїй спеціальності, креативність і винахідливість, та  вкладають в підопічних усе, що об'єднується поняттям «душа». До них відносимо викладачів, учителів. А всі разом  вони - педагоги.  
Якщо б я була учителем… Але ж я і є вчитель! Можливо не така добра, якою мене бажають бачити мої учні, і не така професійна, якою мрію бути, але я вже вибрала цю професію і працюю вчителем Лазещинської загальноосвітньої школи. Спробою уявити себе ідеальною вчителькою з погляду моїх учнів є водночас спробою відокремити позитивні риси моїх колег та сконцентрувати їх у власному досвіді. Можливо це і є той єдиний справжній критерій самооцінки вчителя – подивись на себе очима дітей, колег, батьків, тих, заради кого працюєш.
Сьогодні позаду вже 12 років педагогічної роботи і 12 років безперервного навчання. У житті нестримно міняється багато що. Сьогодні учити дітей  так, як вчили нас вже неприйнятно. Час та сучасні учні  швидко і  безупинно вносять в життя  нові  риси, нові вимоги, нарешті - нову моду.
 У сучасному навчально – виховному процесі  обов'язково  мають бути присутніми  інноваційні технології.
     Чи є поріг педагогічної зрілості, досягши якого вчитися стане необов'язково? Але тоді зупиниться розвиток! Навчаючи інших – навчаємось самі, а це означає навчання завжди!  А якщо до придбаних досвіду, умінню і знанням, трохи ширшим, ніж вимагається зараз, додати креативність і винахідливість та зробити те, що ще ніхто не робив - це вже новаторство і крок до лідерства!
   Якщо вчитель бажає бути справді добрим – він має бачити ЛЮДИНУ  в кожній дитині, співчувати її болю, радіти її радощам.
 Мої учні - мої однодумці, що довірили мені частку своєї долі. Усім цим мені треба розпорядитися мудро і точно.


Узагальнення  власного педагогічного досвіду

2010-2011 н.р.
 Відкритий урок в 7 класі «Настрій і здоров’я» .
Диспут між учнями 10-11-х класів на тему «Особливості ризикованої поведінки підлітків».
Участь в МО вчителів початкових класів.
Урок в 1 класі «Ознаки здоров’я».
Урок в 6 класі «Харчування підлітків».

2011-2012 н.р.
Участь в районному семінарі заступників директора з навчально-виховної роботи. Тренінг-заняття  з використанням інтерактивних технологій «Твоє життя – твій вибір» з учнями 10 класу.
МО класних керівників. Урок з основ здоров’я в 7 класі «Шкідливий вплив паління та алкоголю на організм людини».
Проведення тренувальних заходів «Правила поведінки під час пожежі».


Немає коментарів:

Дописати коментар